SKAL VI VÆRE VENNER ??

GIDER DU KRATTE DIG I RØVEN, HVIS DET KLØR? (HVOR ER MIN SERVICE)

 photo acb8a0f5-90e4-420c-b7a4-b4c81a9f527b_zps4e9c784f.jpg

Jeg er så træt af, hvor dårlig service man får, når man går ind i butikker nu til dags.  Det lød meget gammeldaws. Men det er rigtigt. (I hvert fald i mange af dem) De fleste steder, der kan man slet ikke forstå hvad de siger, og man finder sig selv i en tvivl, om man rent faktisk er i Danmark? Kulden bider, og det indser man hurtigt, at det er man, desværre!
Hvor er glæden blevet af. Stoltheden over at yde en service. Da jeg selv stod i butik, der var jeg mega stolt af den butik, jeg var i. Jeg elskede kunderne og jeg fik et kæmpe “high” når jeg gjorde nogen glade. Selvfølgelig kan vi alle have dage, hvor det hele stinker – men hey. Det gør et forhold jo også til tider, så det må man kæmpe igennem og finde det store smil frem.

Da jeg var på tomatur med Knorr, der havde nogle af pigerne problemer med deres telefoner. De havde ingen signal eller internet adgang. Det dur jo ikke når man er blogger, så skal der være net, selv i ødemarken. ; )
De havde Zenji som abonnement, men de havde ikke fået sat “udlandstelefoni og Data” til. Så er man pænt screwed, in the middle of no where. Jeg har selv Zenji, så jeg fik sendt dem en mail, om det var muligt de kunne hjælpe os. Jeg lyver ikke når jeg siger, at inden for 30 min, så havde pigerne internet og signal, på deres mobiler. Det er simpelthen en service, der er til at forstå. De slutter lige mailen af med at spørger, om der ellers var andet de kunne gøre for os… Hvabehar. Det er noget at Fynboen kan forstå. Så jeg tror at Mrs. Aniston blev ret glad, da hun igen kunne få kontakt til familien. Hero of the day – Der var nogen der var glade for deres arbejde, og havde lyst til at yde en service  😉

Jeg havde ikke været inde på min personlige Zenji side længe, så var lige inde og tjekke op på, om alt var som det skulle være. Tjekkede min konto og fandt ud af, at jeg havde 300 points, som jeg frit kunne konvertere til gavekort. Havde “svært” ved (som i der var så meget at vælge imellem) hvad jeg skulle bruge mine point på. Jeg plejer altid at vælge det fra Magasin, der kan jeg altid finde noget. Plus det er min “nabo” – men de har jo samarbejdspartner, som jeg alligevel bruger penge hos. Såsom Matas, Nordisk Film, Zalando og Saxo.com, så kan man jo ligeså godt, købe til det også.
Tænk man har et mobilselskab, hvor man rent faktisk, bliver betalt for at shoppe. Så for 200 kr. for mit mobilabonnement om måneden, som indeholder Fri tale, fri SMS/MMS og 10 GB data – der får jeg også 100 kr, HVER MDR. Som jeg kan shoppe for.
Ved mit gamle selskab, der havde jeg en pakke der hed 199 kr – men når regningen kom, så hed den en mdr. 549 – næste mdr. 450 kr. Det dur jo ikke. Man skal vide hvad man køber og hvad det koster. Zenji´s mobilpakke, dækker langt de flestes behov, så slipper man for at bekymre sig om ekstra regninger og skjulte gebyrer.(What´s not to like?)

Jeg er Zenji Fan ; )

Lavet i samarbejde med Zenji – men det er mine egne oplevelser og holdninger ; )

2 kommentarer

  • Anne S.

    Åh, jeg overvejer sådan at skifte, men har haft telmore i 11 år (!!!) og det føles så trygt at vide, at det fungerer 🙂

    Siden  ·  Svar på kommentar
    • theinsider

      I know. jeg var samme type. Blev bare træt af alt deres pis. Trængte til noget fast ; )

      Siden  ·  Svar på kommentar

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

SKAL VI VÆRE VENNER ??